Iroda_248_62.jpg Egészségügy_248_62.jpg Education_246_60_.jpg Hotel_246_60_.jpg
 
GB_mini.gif Román zászló_30.jpg DE_mini.gif FR_mini.gif
ISO_9001_kicsi.jpg
ISO_14001_kicsi.jpg
Copyright ˆ 2001-2014
Garzon Bútor Cégcsoport
2020 logó 550_154.jpg
DINAMIKUSAN INTELLIGENS DÖNTÉSTÁMOGATÓ RENDSZERREL ELLÁTOTT IRODABÚTOR KIFEJLESZTÉSE A GARZON BÚTOR ZRT.-NÉL

A Garzon Bútor Zártkörűen Működő Részvénytársaság az Európai Regionális Fejlesztési Alap támogatásával dinamikusan intelligens döntéstámogató rendszerrel ellátott irodabútor kifejlesztését végezte el Székesfehérváron és Tamásiban. A Széchenyi 2020 program keretén belül a GINOP-2.1.1-15-2016-00791 azonosítószámú projekt megvalósításához a vállalkozás 214 901 560 forint vissza nem térítendő támogatást nyert és használt fel.
A Garzon Bútor Zrt. nagy ívű múltra tekint vissza. A második világháború után Székesfehérváron államosították az asztalosműhelyeket és összevonásuk után bútorasztalos üzem néven több mint 20 évig működött, ebben az évben ünnepli fennállásának 70. évfordulóját. A megújulás képessége a haladás záloga volt, így töretlen fejlődése egészen a privatizálásig tartott. A társaság mindig is rendelkezett és rendelkezik e képességgel, melyet bizonyít múltja. A székesfehérvári központú cég ma a közületi piac egyik tőkeerős, vezető bútorgyártója és értékesítője, széleskörű referenciái vannak az országban.

Szakmai felkészültségük és innováció alapú stratégiai szemléletük alapján az volt a project célja a projekt keretében, hogy egy olyan intelligens irodabútort fejlesszenek ki, mely a 21. század munkavállalóinak a mindennapi életben jelenlévő smart eszközök adta lehetőségeket kihasználva, további piaci és felhasználói igényeket generálva igazodik az irodai munkavégzéssel kapcsolatos elvárásokhoz. A projekt olyan dinamikusan intelligens irodabútort eredményezett, mely a beépített és alkalmazott szenzorok és számítástechnikai műszerek, eszközök, programok segítségével az optimális és prevenciós munka-egészségügyi és munkaergonómiai szempontokat összeveti a munkát végző munkavégzési szokásaival és koordinálja azt. Szükség esetén figyelmeztetést és javaslatot ad a felhasználó számára, pl. ha hosszabb ideig végez ülőmunkát a javasolt időtartamhoz képest.

A cég a munkaegészségügyi és ergonómiai döntéstámogató rendszerének működtetésében elsőként integrálja a munkahelyi stressz megfigyelésére alkalmas viselhető szenzorokat, elsőként vizsgálja és követi a felhasználó testtartását és élettani állapotát.

A 2016. novemberében megkezdett és 2019. januárjában zárt projekt összköltsége 504 951 782 forint volt, melynek megvalósításához a vállalkozás Széchenyi 2020 pályázati rendszer Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretében 214 901 560 forint vissza nem térítendő támogatást nyert. A fejlesztés az Európai Unió és a Magyar Állam támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.

A beruházásnak köszönhetően a vállalat 5 darab új munkahelyet teremt.

További információ kérhető: Nagy Lajos

Elérhetőségeink: telefonszámunk: +36(22)512-220, e-mail címünk: nagy.lajos@garzon.hu
A projekt azonosítószáma: a GINOP-2.1.1-15-2016-00791
Befejezés időpontja: 2019.01.31.; Támogatás aránya: 42,56%
8000 Székesfehérvár, Bakony u. 4. Telefon: +36 22 512 220, Fax: + 36 22 329 403, e-mail: garzon@garzon.hu
A weblap a WEB-SET rendszeren üzemel. Készítette a BIT-Hungary Kft.